0

راهنمای نصب و استفاده اسپات پلیر

اسپات پلیر یکی از بهترین پلتفرم‌های پخش ویدئو رمزنگاری شده میباشد که نصب و استفاده از آن بسیار ساده است و این نرم افزار، ویژه پخش ویدئوهای پکیج های آموزشی مجموعه آکادمی عکس میباشد (ویدئوها فقط با این نرم افزار قابلیت پخش دارند).

قبل از نصب چند نکته را توجه داشته باشید:

دقت بفرمایید که فقط برای دیدن ویدئو های پکیج ها نیاز به اسپات پلیر دارید و برای ویدئوهای دوره های آنلاین نیازی به نصب و استفاده از اسپات پلیر ندارید.

لایسنس:

اسپات پلیر در سه سیستم عامل قابلیت نصب دارد (ویندوز، مک و اندروید). اما شما فقط میتوانید لایسنس پکیج ها را در دو سیستم عامل مختلف استفاده نمایید. برای مثال شما میتوانید بر روی یک ویندوز و یک اندروید یا یک مک و یک اندروید ویدئوهای آموزشی پکیج را مشاهده نمایید. (به طور مثال بر روی دو ویندوز یا دو اندروید نمیتوانید استفاده کنید)

حتما لایسنس را در سیستمی فعال کنید که بدانید برای دیدن ویدئوها در دسترس شما قرار دارد.

واترمارک:

ویدئوهای آموزشی با واتر مارک های مختلف شامل شماره همراه شما (میبایست شماره همراه خود را در سایت تایید کرده باشید) که در جاهای مختلف ویدئو درج شده است و واترک مارک صوتی که در بخش های مختلف ویدئو گفته میشود کد گذاری شده اند. (این واتر مارک ها برای هر لایسنس متفاوت میباشد)

نصب نرم افزار:

اسپات پلیر قابلیت نصب بر روی ویندوز ۷ (آخرین نسخه)، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰، مک و اندروید را دارا میباشد.

نرم افزار را برای سیستم عامل مورد نظر دانلود نمایید:

برای انتقال به سایت اسپات پلیر و دانلود پلتفرم بر روی این قسمت کلیک کنید (دقت نمایید فقط از سیستم عامل های ویندوز، مکینتاش و اندورید میتوانید استفاده کنید)

 

پس از دانلود اسپات پلیر برای سیستم عامل مورد نظر، از آموزش های زیر برای نصب آن استفاده نمایید:

در ویدئو زیر نحوه نصب در ویندوز ۷ آموزش داده شده است:

 

در ویدئو زیر نحوه نصب در ویندوز ۱۰ آموزش داده شده است:

 

در ویدئو زیر نحوه نصب در اندروید آموزش داده شده است.

در ویدئو زیر به طور کامل نحوه استفاده از اسپات پلیر آموزش داده شده است.

توضیحات:

دقت داشته باشید که نرم افزار دیگری در هنگام استفاده از اسپات پلیر باز نباشد، چون ممکن است اسپات پلیر به عنوان نرم افزارهای ضبط صفحه شناسایی کند و اجازه پخش را ندهد (اگر این مشکل برایتان پیش آمد نرم افزار را ببندید و پس از بستن نرم افزارهای دیگر، مجدد اسپات پلیر را اجرا کنید)

کلیه دانلودها از سرورهای اسپات پلیر به صورت ترافیک نیم بها محاسبه میگردد. همچنین با یکبار دیدن و یا دانلود ویدئوها، میتوانید به صورت آفلاین هم به محتوای پیکج دسترسی داشته باشید.

اگر سوال و یا مشکلی داشتید از طریق چت واتس اپ با پشتیبانی مجموعه به شماره ۰۹۱۹۷۵۷۵۸۵۱ در ارتباط باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.